خبر فوری

شب شعر«ولایت» در یاسوج برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، این آیین سه شنبه شب به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و با حضور بانوان شاعرهم استانی در دانشگاه فرهنگیان کوثر یاسوج برگزار شد.

بانوان شاعر در این مراسم و در  جمع  دانشجویان  معلم دانشگاه فرهنگیان یاسوج  به ارائه اشعاری در مدح حضرت علی  (ع) و در ستایش مقام پدر پرداختند.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مراسم شب شعر خانم ها فاطمه پناهی، فاطمه دانشی اصل، سیده زهرا شرعی زاده، مریم گشتاسبی، سحر شریفی، نجمه آرام بن، نرگس التیام مقدم و فاطمه معصومی در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اشعاری به زبان لری و فارسی  ودر قالب های کلاسیک و نوخواندند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

شهربانو پاک نژاد افزود: همچنین حوزه هنری جهت مشارکت با دستگاه های علمی و فرهنگی برنامه های متنوعی از جمله شب شعر برگزار می نماید و هدف از مشارکت در این برنامه ها کشف،جذب و پرورش هنرمندان متعهد و مستعدی است که در زمینه شعر آئینی و انقلاب فعالیت می کنند.

 در پایان این مراسم شب شعر از بانوان شاعر تجلیل بعمل آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید