خبر فوری
هرمزبان:گروه جهاد و حماسه: مدیر باغ موزه دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به کارکرد و توانایی مناسب موزه دفاع مقدس، این موزه مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس مورد تایید مقام معظم رهبری است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم افتتاح اسلامی ایران در باغ موزه دفاع مقدس صبح امروز ۲۱ فروردین‌ماه، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران و سردار جواد خضرایی، رئیس باغ موزه دفاع مقدس، خانواده شهید علی‌محمدی و شهید قشقایی برگزار شد.سردار خضرایی در سخنرانی خود با اشاره به مراسم افتتاحیه دستاوردهای هسته‌ای بیان کرد: نزدیک به ۳۰ ساله پیش مردم ایران ۱۴۰ هزار را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و امروز در کشور ارزش‌هایی داریم که به‌خوبی معرفی نشده است و این وظیفه بزرگ ما است تا تمام تلاش خود را برای معرفی این ارزش‌های مردمی کنیم.وی ادامه داد: جنگ در تمام دنیا پر از خشونت و دوری از معنویات و ارزش‌ها است اما دفاع مقدس سرشار از ارزش‌های دینی و ملی است.  ما در باغ موزه دفاع مقدس تلاش داریم تا این ارزش‌ها را به دنیا معرفی کنیم، من امروز از متولیان امر فرهنگی کشور گله‌مندم چرا که در این زمینه نباید هیچ‌گونه کم‌کاری صورت بگیرد.خضرایی ادامه داد: ۲۴۰ هزار متر مربع فضا در اختیار داریم تا تمام دستاوردهای دفاع مقدس را معرفی کنیم من از سازمان انرژی اتمی تشکر می‌کنم که دلسوزانه تلاش می‌کند تا انقلاب اسلامی ماندگار باشد و مقتدر بماند. ما نیز با برخورداری از ساختارهای فنی می‌توانیم فناوری‌های روز دنیا را در معرض دید قرار دهیم.وی در مورد تغییرات باغ موزه دفاع مقدس گفت: نقش کارکردهای مفهومی موزه در سال گذشته تغییر پیدا کرده است. پاناروما را با زیرساخت‌ها حدود ۴۰۰۰ متر مربع افتتاح کردیم که کاری مهم به‌شمار می‌آید.خضرایی در پایان فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس را مورد تایید مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: با توجه به کارکرد و توانایی مناسب موزه دفاع مقدس، این موزه مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته و بی‌شک بیان مردانگی و دلاوری مردم نیاز به همکاری دستگاه‌های بسیاری دارد و تاکنون سازمان انرژی اتمی همکاری‌های خوب و سازنده‌ای داشته‌ایم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید