خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: نشست هم اندیشی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با مبلغان این نهاد امروز یکشنبه، 20 فروردین برگزار شد.

نشست هم اندیشی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کرمان با مبلغان این نهاد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عارفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این نشست این دانشگاه را به لحاظ کثرت مخاطب و تأثیرگذاری در بین دانشگاه‌های کشور ممتاز دانست.وی ضمن بیان جایگاه ویژه و ممتاز دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور متذکر نقش کلیدی مبلغان دینی در این دانشگاه شد. حجت‌الاسلام عارفی بیان کرد: مجموعه ای وسیع و تأثیر گذار متشکل از 6000 دانشجو، 500 نفر اعضای هیأت علمی و 11000 کارمند پیش روی شما قرار دارد.مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تدکید بر استفاده از فضای معنوی ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان، از مبلغان خواست تا با حضور مؤثر در خوابگاه‌ها به بیان معارف اسلامی و پاسخگویی شبهات اعتقادی دانشجویان همت بیشتری داشته باشند.در پایان حاضران به بیان نقطه نظرات خود پیرامون فضای تبلیغی دراین ایام پرداختند و ضمن بررسی مشکلات موجود، راهکارهای جذب بیشتر مخاطبین دانشجویی و کارمندی را برشمردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید