خبر فوری

شبستان مسجد دانشگاه علامه همزمان با ولادت امام علی(ع) افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) شبستان مسجد امام علی دانشگاه علامه طباطبایی با اقامه اولین نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با حضور مسئولان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه 21 فروردین ماه جاری افتتاح می‌شود.

بنابراین گزارش مجموعه فرهنگی امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبایی شامل مسجد، موزه، بخش‌های فرهنگی فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشجویی و مرکز بهداشت و درمان دانشگاه است.

لازم به ذکر است، این مجموعه بهمن ماه سال 95 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد و با اقامه اولین نماز جماعت، شبستان این مسجد هم رسما افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید