خبر فوری
هرمزبان:گروه اقتصادی: مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان گفت: زمانی که ما به بازار داخلی رونق بدهیم، باعث افزایش سرمایه در کشور می‌شود و به‌دنبال آن تولید و همچنین اشتغال افزایش پیدا می‌کند که خود منجر به رفاه و آسایش و بهبود وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه می‌شود.

حمایت از تولید ملی، افزایش رفاه را به‌دنبال دارد

فاطمه خزاعی‌فر، مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب و تکرار کلمه «اقتصاد مقاومتی»، ما باید یک مرور و بازخوانی نسبت به عملکرد سال گذشته خود در این زمینه داشته باشیم.
مسئول واحد بانوان نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان اظهار کرد: وقتی معلم انسان درسی را دو بار تکرار می‌کند، دلیل بر این است که ما در آن درس نمره قبولی را نگرفته‌ایم، یا باید تمرکز و دقت نظر بیشتری داشته باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی، ایشان بنا را بر این گذاشتند که امسال زیرشاخه‌های اقتصاد مقاومتی شاخص قرار داده شود؛ دو شاخص تعیین شده برای امسال، تولید داخلی و اشتغال جوانان است.
خزاعی‌فر بیان کرد: تمام آحاد جامعه، اعم از دولت و ملت، باید همت خود را بر دو مقوله تولید و اشتغال بگذارند. زمانی که ما به بازار داخلی رونق بدهیم، باعث افزایش سرمایه در کشور می‌شود و به‌دنبال آن تولید و همچنین اشتغال افزایش پیدا می‌کند که خود منجر به رفاه و آسایش و بهبود وضعیت معیشتی همه اقشار جامعه می‌شود.
وی با بیان اینکه رفاه و آسایش تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی بدست می‌آید، افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی دانش‌بنیان و مبنی بر ایده‌های جدید، دانش روز، بهره‌وری بالا، کارآفرینی بیشتر و از همه مهمتر، بکارگیری نیروهای متخصص بومی است.
کارشناس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان عنوان کرد: برای رونق دادن به بازار داخلی، باید جلوی واردات بی رویه کالاهای خارجی گرفته شود و تنها زمانی این محصولات مورد استفاده قرار گیرد که مشابه ایرانی آن وجود نداشته باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید