خبر فوری

افزایش ۱۵ درصدی آزادی زندانیان دیه و جرائم غیر عمد از زندان‌های هرمزگان

افزایش ۱۵ درصدی آزادی زندانیان دیه و جرائم غیر عمد از زندان‌های هرمزگانبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها ، مدیرکل زندان های استان هرمزگان گفت: سال گذشته ۱۸۰ نفر از زندانیان دیه و جرائم غیر عمد از زندان‌های استان هرمزگان آزاد شدند که در مقایسه با سال ۹۴ حدود ۱۵ درصد افزایش دارد.وی بدهی این زندانیان را بیش از ۱۹۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شکات از ۷۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال گذشت کردند.
مدیرکل زندان های هرمزگان در ادامه بیان داشت: سال گذشته ۳ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای آزادی مددجویان جرائم غیرعمد پرداخت شد که بیش از ۲ برابر سال پیش از آن است.
سلیمانی تصریح کرد: هم اکنون نیز ۱۲۹ زندانی دیه و جرائم غیر عمد با بدهی ۱۸۳ میلیارد در زندان های استان چشم انتظار یاری خیران و نیکوکاران هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید