کسب ۴۶۰ رتبه کشوری توسط فرهنگیان و دانش آموزان استان در سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، هادی زارع پور ظهر سه شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان افزود: کسب رتبه اول در راهیان نور، کسب ۴۶۰ رتبه کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان، کسب رتبه اول پرسش مهر ریاست جمهوری به نسبت جمعیت از جمله موفقیت های استان در سال گذشته است.

زارع پور با اشاره به نقش بالای معلمین در کسب این رتبه ها ابراز داشت: این نتایج را مرهون زحمات معلمین هستیم.

زارع پور با بیان اینکه اعتکاف دانش آموزی در سطح تمامی شهرستان ها برگزار می شود گفت: در سال گذشته استقبال بسیار خوبی از برگزاری اعتکاف دانش آموزی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به هفته مقام معلم و شهادت شهید مطهری گفت: برنامه های متعددی در این حوزه توسط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجلیل از ۲۵۱ معلم برتر در سطح شهرستان ها و تجلیل از ۱۶ معلم برتر در سطح استانی که امتیازات لازم بر حسب شاخص های مورد نظر را به دست آورند از دیگر برنامه های آموزش و پرورش است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید