۷۸دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از پلیس هرمزگان، سرهنگ علی اصغر خرم روی شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در این مدت سه میلیون و ۶۱۳ هزار نخ سیگار، ۱۵هزار متر پارچه، ۶۱۰کیلو چای، ۴۹دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۸۱۳دستگاه لوازم خانگی،۴۱ قطعه لوازم خودرویی، چهار هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت، هزار و ۳۰۴عدد لوازم آرایشی،۲۵ تن برنج، ۶ هزار و ۹۳۸ ثوب البسه و ۱۲ رأس احشام قاچاق کشف شد.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۴۳ میلیارد و ۹۵۳میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ خرم روی تصریح کرد:در این راستا سه باند قاچاق کالا متلاشی و ۱۳۱متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تشکیل ۱۶۰ پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق در این مدت، گفت: از این تعداد ۶ پرونده بالای صد میلیون تومان و ۱۵۴ پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید