تشکیل استان جدید مطرح نیست/برخی به دنبال شایعه پراکنی هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، جاسم جادری عصر شنبه در نشست خبری معاون حقوقی رئیس جمهور که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: هر استانی که بخواهد تشکیل شود باید از سوی وزارت کشور به عنوان لایحه به هئیت دولت اعلام شود و پس از تصویب به مجلس ارائه شود.

وی عنوان کرد: تا کنون هیچگونه لایحه ای از سوی وزارت کشور به دولت ارائه شده است و بحثی مبنی بر تشکیل یک استان جدید مطرح نشده و نیست.

جادری خاطرنشان کرد: این شایعات بیشتر از سوی افرادی مطرح می شود که مشخص نیست چرا با اینگونه شایعات سعی در برهم زدن آرامش استان دارند. اینگونه شایعه پراکنی ها تشویش اذعان عمومی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید