خبر فوری

برکناری مدیران بی‌مسئولیت در برابر مشکلات/انجام وظایف براساس دین

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال نو و نام‌گذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: ایشان فرمودند جامعه اسلامی زمانی می‌تواند ازلحاظ اقتصادی در دنیا قدرتمند باشد که استقلال خود را حفظ کند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: برخی از مدیرانی که ضد ولایت و دین هستند به‌جای حل مسائل و مشکلات، مشکل ایجاد می‌کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در این سخنرانی از وجود امنیت ابراز خوشحالی کردند اما رکود اقتصادی و بیکاری سبب تلخ‌کامی ایشان بود.

امام‌جمعه موقت بجنورد ادامه داد: مقام معظم رهبری در این سخنرانی فرمودند اگر مشکلی در جامعه به وجود آمد و حل نشد به‌نظام و دین اسلام برنمی‌گردد بلکه کم‌کاری از سوی مدیرانی است که به وظایف خود عمل‌نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام نوری گفت: معظم له فرمودند مدیرانی که به دین، ولایت، انقلاب، ساده زیستی اعتقاد داشته باشند به فکر رفع مشکلات مرم هستند و مشکل ایجاد نمی‌کنند.

وی یکی از علت‌های پیروزی جنگ هشت سال دفاع مقدس را ایمان قوی فرماندهان و دوری از اشراف گری اعلام و تصریح کرد: فرماندهان در دوران جنگ با پیروی از ولایت و بدون توقع به‌نظام خدمت می‌کردند.

امام‌جمعه موقت بجنورد اضافه کرد: برخی از مدیران که با تأسیس بیش از ۳۰ شرکت، دغدغه اداره کردن آن رادارند دیگر وقتی برای رسیدگی به مشکلات مردم ندارند.

کنار گذاشتن مدیران بی‌توجه

امام‌جمعه موقت بجنورد ادامه داد: همچنین برخی از مدیران به حقوق خود بیشتر از رفع مشکلات مردم و نظام اهمیت می‌دهند، این‌گونه افراد باید شناسایی و کنار گذاشته شوند.

حجت‌الاسلام نوری گفت: متأسفانه باوجوداینکه جوانان ما توانسته‌اند در زمینه‌های هسته‌ای، پزشکی، نظامی و غیره موفقیت‌های خوبی را کسب کنند، یکی از مدیران این نظام اعلام می‌کند ایرانیان به‌غیراز آبگوشت پختن کاری دیگری نمی‌تواند انجام دهند.

وی اظهار کرد: مدیرانی که انگیزه انقلابی ندارند و معنای دین و پیشرفت کشور را متوجه نمی‌شوند باید کنار گذاشته شوند.

جلوگیری از ورود کالاهایی که در داخل تولید می‌شود

امام‌جمعه موقت بجنورد همچنین با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود باید از ورود آن‌ها جلوگیری و حرام اعلام شود.

ایجاد سامانه ثبت کالای ایرانی

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: دولت تدبیر و امید باید پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به تشکیل سامانه ثبت کالای ایرانی کند.

وی افزود: چنانچه سامانه ثبت کالای ایرانی ایجاد شود از ورود کالاها جلوگیری و دیگر شاهد ورشکستی کارگاه‌ها و بیکاری نخواهیم بود.

امام‌جمعه موقت بجنورد بیان کرد: مسئولان باید بر اساس صحبت‌های مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی و عمل کنند تا مشکلات جامعه حل شود.

جنایت استکبار علیه اسلام

حجت‌الاسلام نوری همچنین به دشمنان اسلام و شناختن آنان اشاره کرد و گفت: نظام استکباری در برابر نظام اسلامی به هیچ‌چیزی رحم نمی‌کند و هر جنایتی که علیه اسلام باشد انجام می‌دهد.

وی افزود: از ابتدا تاکنون استعمار از وهابیت و عربستان حمایت می‌کرده و در کشورهای مختلف با ایجاد گروه‌های تروریستی دست به هر اقدام بی‌رحمانه‌ای می‌زند که یکی از آن‌ها داعش است.

توجه به امر صله‌رحم

امام‌جمعه موقت بجنورد همچنین بر صله‌رحم و دیدوبازدید از بستگان و همسایگان تأکید کرد و گفت: بر اساس فرموده پیامبر اکرم (ص) صله‌رحم سبب محبوب شدن انسان نزد خداوند، برکت مال و طولانی شدن عمر می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید