خبر فوری

دو هزار و ۶۰۰ نفر از مناطق عملیاتی دریایی خلیج‌فارس بازدید کردند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از سپاه استان هرمزگان، سردار رضا ترابی بیان داشت: پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۵ هزار نفر از هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز به مناطق عملیاتی دریایی خلیج‌فارس اعزام شوند.

سردار ترابی افزود: روزانه ۷۰۰ نفر در دو نوبت با دو شناور مسافری و یک لندیکرافت از اسکله پشت شهر بندرعباس به جزیره هرمز و تنگه هرمز می‌روند تا با گوشه‌ای از حماسه دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس در خلیج‌فارس آشنا شوند.

وی اظهارداشت: اعزام به جزیره هرمز ساعت ۸ صبح و تنگه هرمز ساعت۱۴ و زمان سفرهای دریایی در هر نوبت ۴ ساعت است.

سردار ترابی تصریح کرد: اردوی راهیان نور دریایی خلیج‌فارس امسال با شعار من انقلابی‌ام تا ۱۳ فروردین هم‌زمان با هرمزگان در خوزستان و بوشهر نیز برگزار می‌شود. در سفرهای دریایی، فرماندهان خاطرات دفاع مقدس و عملیات‌های دریایی را برای گردشگران روایت می‌کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این اردوها می‌توانند به‌صورت کاروانی و هم به‌صورت آزاد، در سامانه اینترنتی اردوی راهیان نور دریایی خلیج‌فارس و یا دریافت بلیت از بوستان‌ها و اماکن زیارتی استان به اردوی راهیان نور خلیج‌فارس اعزام شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید