خبر فوری

تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان آذربایجان غربی باشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون سیدمصطفوی به همراه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با حضور در ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستان ارومیه، ضمن بازدید از روند خدمات رسانی به مسافرین فرهنگی، با عوامل اجرایی این ستادها دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف ماست؛ اظهار داشت: خوشرویی در برخورد اول و تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان استان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز تلاش می کند.

وی با تبریک سال جدید به شهروندان افزود: امسال یک هزار کلاس درس در ۱۰۰ مدرسه و در ۱۷ شهرستان آماده میزبانی از فرهنگیان است.

سید مصطفوی بیان کرد: برای اینکه تجهیزات جدید و کافی در اختیار معلمان باشد امسال دو میلیاردو ۵۰۰ هزار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به تجهیز مدارس اختصاص یافته است.

وی بیان کرد:این اقلام شامل ۱۰۰ دستگاه یخچال ۱۰۰ دستگاه تلویزیون ۲۴۰ تخته فرش و حدود پنج هزار و ۵۰۰ تخته پتو بیش از یکهزار و ۸۰۰ عدد بالش است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایحان غربی اضافه کرد: تجهیزات سالهای گذشته نیز نظافت و پاکسازی شده تا در اختیار همکاران عزیز قرار گیرد.

وی اظهارداشت: بهترین مدارس و مدارس جدید الاحداث در اختیار همکاران قرار می گیرد و اولویت با مدارس شبانه روزی باشگاههای فرهنگیان و خانه های معلم است که قبلا همکاران به صورت اینترنتی برای رزرو ثبت نام کردند. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید