سیره مقام معظم رهبری جامع ترین الگو برای مسئولان است

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و فرا رسیدن بهارطبیعت و نوروز ۱۳۹۶اظهار داشت: سبک زندگی مقام معظم رهبری و سیره و منش ایشان امروز الگوی علمی و عملی همه مسئولان کشور باید قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از صفات و ویژگی های ممتاز مقام معظم رهبری افزود : امروز تمام کشورهای جهان اسلام و منطقه و حتی مستکبران عالم به این باور رسیده اند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه سار رهبری بی بدیل رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله ) و با وجود مردم بصیر و آگاه خود عزتمند ترین و مقتدر ترین کشور منطقه و جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به جایگاه معظم له در بالاترین سطح مدیریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری با توجه به جایگاه شان سطح زندگی ایشان از سطح متوسط  و عمومی جامعه پایین تر است و همواره ساده زیستی را به عنوان یک شاخص در زندگی خود قرار داده اند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه بیان کرد: منش و روش مقام معظم رهبری مبتنی بر آیات روح بخش قرآن کریم و سیره نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امیرمومنان علی (ع) است و امروز این منش و روش می تواند به عنوان جامع ترین و بارزترین الگو برای مسئولان نظام مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ضمن اهمیت به  دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی تصریح کرد: مهم ترین ویژگی معظم له در زندگی پر برکتشان توجه به ملاک های و معیارهای اسلامی به ویژه دستورات اسلام و قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی ایشان است.

این استاد حوزه و دانشگاه مازندران در پایان اشرافی گری و تجمل گرایی را مهم ترین مانع در تحقق سبک زندگی اسلامی دانست و تاکید کرد: معظم له در بیانات اخیرشان عدم توجه به سبک زندگی اسلامی و گرایش به مادی گری و تجمل گرایی را مهم ترین آفت نظام اسلامی دانستند از این رو همه وظیفه داریم در جهت احیاء و ترویج سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید