خبر فوری
هرمزبان:استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف صیانت از انقلاب که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد، تمام پروژه ها، تهدیدات و برنامه های دشمنان را علیه نظام جمهوری اسلامی با ناکامی و شکست مواجه ساخته و بی تردید در انتخابات سال 96 نیز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق رای و ناکامی و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی خواهیم بود.

شرکت گسترده در انتخابات ناکامی دشمنان را به دنبال خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 26 اسفند ماه قربانعلی سعادت استاندار در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال 95 با اشاره  به انتخابات پیش رو گفت:  همه ما وظیفه داریم زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.
سعادت همچنین از پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان خبر داد و افزود: خوشبختانه در استان، تمامی هیات ها و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، همدل و منسجم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند تلاش می کنند.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه به اجرایی شدن برخی از پروژه های تاثیرگذار استان در سال آتی اشاره کرد و گفت: با تلاش ها و پیگیری های انجام گرفته، طرح احداث بیمارستان 600 تختخوابی ارومیه، راه مربوط به محور خوی- قطور- رازی و همچنین راه نقده- پیرانشهر- تمرچین برای سال 96 مصوب و هر سه با منابع اعتباری قابل توجه در لایحه بودجه 96 گنجانده شد.
وی افزود: تامین اعتبار طرح احداث و تکمیل بیمارستان آیت الله خویی نیز در لایحه بودجه گنجانده شد و برای پروژه راه آهن مراغه- ارومیه نیز 250 میلیارد تومان اعتبار تامین شد که با توجه به این موضوع، راه آهن ارومیه در اردیبهشت 96 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
سعادت اضافه کرد: مطالعه و اجرای طرح قطار سریع السیر ارومیه- تبریز نیز با رایزنی ها و تلاش های صورت گرفته در پیوست لایحه بودجه سال 96 گنجانده شد و کارهای مقدماتی طرح در سال آتی شروع خواهد شد.
وی اختصاص یک ردیف ویژه اعتباری برای استان را از دیگر اقدامات ارزشمند در جهت توسعه استان عنوان کرد و گفت:  از سال 96، آذربایجان غربی علاوه بر اعتبارات خود از یک ردیف ویژه‌ای در بودجه کشور بهره‌مند خواهد شد.
ضرورت توجه هر چه بیشتر مسئولان ذیربط استانی به تنظیم بازار شب عید در استان و استفاده دستگاههای استانی از محصولات و کالاهای تولید استان از دیگر موارد مورد تاکید مقام عالی استان در این جلسه بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید