خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی یک الگوی کاری برای آینده زندگی ما در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است، گفت: برخلاف سال‌های قبل که اکثراً نام‌گذاری سال‌ها بیشتر در حد شعار باقی می‌ماند اما امسال شاهد بودیم این شعار تا حدود زیادی عملیاتی شد.

اقتصاد مقاومتی؛ یک الگوی کاری ماندگار برای آینده

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، یدالله دل‌آرام، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان امروز پنج‌شنبه، 26 اسفندماه در نشست با خبرنگاران، در ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد طی سال، 95، گفت: شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده بود که در این راستا اقدامات خوبی در کشور انجام گرفت و در بخش نیروهای کشوری و لشکری شاهد توفیقاتی بودیم.
وی افزود: برخلاف سال‌های قبل که اکثراً نام‌گذاری سال‌ها بیشتر در حد شعار باقی می‌ماند اما امسال شاهد بودیم این شعار تا حدود زیادی عملیاتی شد کمااینکه مقام معظم رهبری نیز شخصاً پیگیر بودند.
دل‌آرام در ادامه به پایلوت بودن لرستان در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: همین انتخاب لرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، راه‌کاری بود برای مطرح نمودن مشکلات معیشتی و بیکاری و تورم موجود در سطح استان کمااینکه مدیریت کلان استان و در راس آن استاندار به‌خوبی از این فرصت پیش‌آمده بهره‌برداری لازم را نمودند و هم‌زمان با اجرایی نمودن برنامه‌های ابلاغی تهران برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، نسبت به رفع مشکلات اقتصادی استان اقدام کردند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر رزش‌های دفاع مقدس لرستان راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل شده پس از انقلاب اسلامی در استان، استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه خاتم، پروژه پرورش ماهی در قفس که یک ابتکار بود، سرمایه‌گذاری خارجی را بخشی‎از اقدامات انجام گرفته در راستای تحقق شعار سال ذکر کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی یک الگوی کاری برای آینده زندگی ما در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است، گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با در نظر گرفتن شرایط موجود برنامه کاری خود را طراحی و با بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در ادارات اجرایی استان هماهنگ نمود.
وی افزود: اگر ما بخواهیم یک مقایسه آماری با سال‌های گذشته داشته باشیم، در تمام زمینه‌ها ما توانستیم که کارها را علی‌رغم مشکلات اقتصادی فراوان بخ‌خوبی پیش ببریم و طرح‌های خود را اجرایی کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید