خبر فوری

مسئله حجاب باید در راس برنامه ها قرار بگیرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، حضرت آیت ا… نعیم آبادی در پنجاه و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در جمع اعضاء با ابراز نگرانی از ترویج بدحجابی در جامعه گفت : اگر در این حوزه بصورت جدی و گسترده اقدام نشود به زودی شاهد افزایش معضلات این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین مبانی و اصول در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی است و لازم است به صورت جدی در جامعه تبیین و اجرایی گردد.

امام جمعه بندرعباس بر مدیریت بهینه مشکلات تاکید کرد و اذعان داشت: دستگاه های مختلف به ویژه فرهنگی اینگونه معضلات را در اولویت برنامه های خود قرار دهند زیرا باید اقدامات این حوزه در جامعه نمایان باشد.

نماینده ولی فقیه استان هرمزگان بر نظارت و برخورد مناسب قانونی با متخلفین در حوزه فضای های اجتماعی تاکید کرد و عنوان داشت: در همه زمینه ها و بخش ها قانون مناسب وجود دارد اما مشکل اصلی در پیگیری جدی پدیده و مشکلات است و سعی در عملی کردن آنها نداریم و لازم است عمل جای حرف را بگیرد.

حضرت آیت ا… نعیم آبادی تعیین مبانی اصلی در جهت رفع آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: تقویت یک فرهنگ غنی و سالم نیازمند مقدمات ، امکانات و وسایل مشخص و مورد نیاز است و در قدم بعدی در خصوص چگونگی اجرای آن نیز باید به یک هماهنگی همه جانبه دست یابیم تا بتوانیم به نتایج مثبت در فرهنگ عموم جامعه برسیم.

در ادامه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان ضمن تاکید بر نقش تاثیر گذار شورا های فرهنگ عمومی در ساماندهی حوزه های مختلف فرهنگ استان اظهار داشت: از سوی وزیر فردی معین برای نظارت بر شوراهای فرهنگ عمومی استان انتخاب شده است که نتایج عملکرد و شورا ها را به وزارتخانه و دبیرخانه مرکز ارائه خواهد داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید