خبر فوری
هرمزبان: جشن ستارگان دانایی و تجلیل از نفرات برتر کنکور 95 در تالار هزار و یک شب این شهرستان برگزار شد.

جشن ستارگان دانایی در شهرستان میناب برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در جشن ستارگان دانایی و افتخار آفرینان شهرستان میناب، حجت الاسلام معتمدی فر امام جمعه، مهندس نخعی فرماندار، رشیدی مشاورعالی مدیرکل، فولادی معاون مدیرکل، غلامرضا سالاری میری معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب و معاونین این مدیریت، مدیران، معلمان و دانش آموزان و اولیای آنان با حضور گرم و صمیمی همراه و همدل اين کاروان نخبه پرور بودند.

غلامرضا سالاری میری، معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میناب ضمن خوش آمدگویی و عرض خیرمقدم به حضار و قدردانی از افتخار آفرینی دانش آموزان در عرصه های علمی عنوان نمود: جشن ستارگان دانایی تجلیل از زحمات دانش آموزان و دانش پژوهانی است که در راه رسيدن به هدفهاي متعالي با تفکر، تعقل و تلاش، نااميدی را در زندگي خود راه ندادند تا به توفيق و موفقیت رسیدند.

وی این موفقیتها را حاصل تلاش جمعی اولیای خانه و مدرسه عنوان کرد و خطاب به نفرات برتر کنکور 95 اظهارنمود: شما نخبه ها سرمایه های اصلی این مملکت هستید و باید در دوران تحصیل خود هم این روند رو به رشد را ادامه دهید و با استفاده از شیوه های بدیع و متفاوت تفکر در ممتاز بودنتان تداوم داشته باشيد، تا باعث سربلندی استان و کشورخود شوید.

حجت السلام معتمدی فر امام جمعه میناب در این مراسم اظهار داشت: هدف اصلی بشریت در جهان علم و دانش نیست بلکه رشد است. وی افزود رشد یعنی قدرت تشخیص در شرایط مختلف و راه های رشد عبارتند از بزرگی علم و دانش، بزرگی مسئولیت، بزرگی و کارهای بزرگی که انجام می دهیم.
امام جمعه میناب افزود: انسان های بزرگ دغدغه های بزرگ و انسان های خرد دغدغه های خرد دارند، بنده خادم همه ی فرهنگیانی هستم که در اعتلای علم و دانش در جامعه تلاش می کند.

فولادی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل نیز در این مراسم ، ضمن تبریک به ستارگان علم و معرفت و معلمان وخانواده های آنان ،خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: شما نخبگان منشاء تحولات بشری و الگوی جوانان ایرانی هستسد ،آرزو دارم هر کجا که هستيد پرانرژي، با اتکا به نیروی درون، اندیشیدن و آموختن به سوی پیشرفت و توسعه علمی ميهن عزيزمان و جامعه بشریت قدم بردارید وهر روز با انگيزه تر از قبل به دنبال خلق ارزش هاي انساني و ايراني خود باشيد و بدانید رشد و توسعه آینده این کشور در دست شماست.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید