اقدامات فرهنگی راهیان نور شور حضور در مناطق عملیاتی را می افزاید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز سه شنبه در دومین همایش خادمین شهدای استان خوزستان اختتامیه جشنواره سرزمین نور در محل سالن امام خامنه ای مجتمع فرهنگی ـ ورزشی فجر اهواز اظهار کرد: امروز روز مبارکی است و یکی از روزهایی است که به مناسبت تجلیل و تکریم شهدای والامقام با رویکرد راهیان نور حضور پرشور آحاد مشتاقان امت حزب الله از سراسر کشور را به خوزستان داریم. به همین مناسبت برنامه ای پیش بینی شده تا با رویکرد تجلیل و تکریم و تأکید بر خدمات شایسته و مخلصانه خادمان به زائران در خدمت ریاست سازمان بسیج برادر رزمنده و پیشکسوت سردار غیب پرور هستیم و همچنین دیگر مهمانان حجت الاسلام دسمی، هاشمی زاده معاون عمرانی استانداری و هیئت همراه سردار غیب پرور معاونان سازمان بسیج هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم بحث حرکت فرهنگی راهیان نور است که مقام معظم رهبری و خیل مشتاقان معتقدند با تأکید بر حضور بیشتر و ارائه جلوه های ویژه ای از اقدامات این حرکت فرهنگی جوانان و نوجوانان مشتاق تر می شوند که از مناطق عملیاتی بازدید کنند. وقتی از سال ۸۸ بنا شد که سپاه استانی مسئولیت خدمات رسانی به راهیان نور را در یادمان های دفاع مقدس بر عهده بگیرد، این کار خداپسند را با همراهی نیروهای سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برای توسعه فرهنگ جهاد و شهادت دنبال کردیم.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان بیان کرد: امروز مفتخریم که دهها هزار نفر از عطر شهدا و دفاع مقدس سیراب شدند تا هرجایی این نظام نیاز داشته باشد وارد سنگر و دفاع شوند. تعدادی از آنها در جبهه مقاومت حضور پیدا کرده و حتی به شهادت رسیدند؛ امروز نیز این جمعیت رو به افزایش است و امیدوارم بتوانیم آن نگاهی که مقام معظم رهبری به راهیان نور به عنوان سرمایه دارند را حفظ، گسترش و توسعه دهیم.

سردار شاهوارپور با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت سایر استان ها برای خدمات رسانی به راهیان نور گفت: تاکنون بیش از پنج هزار نفر برای حضور در اردوهای راهیان نور در سایت ثبت نام کرده اند که دو هزار و ۷۰۰ نفر وارد یادمان ها شده اند.

وی ادامه داد: افراد توانمند در حوزه فرهنگی نیز به عنوان خادم در یادمان ها حضور دارند و خدمات خود را به زائران راهیان نور ارائه می دهند. آحاد کسانی که وارد یادمان ها می شوند با این نگاه که بتوانند با دست پر برگردند از این مناطق بازدید می کنند.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان خبر داد: یادمان زید خیلی مظلوم واقع شده چون در مسیر نیست و خیلی هم برای آن تبلیغات نشده است.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: امیدوارم همه ما این توفیق را داشته باشیم تا یاد و خاطره شهدا و رسالت زینبی را با اقدامات شایسته ای که برای گرامیداشت یاد شهدا است را انجام بدهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید