خبر فوری

انسداد چاه‌های غیرمجاز در دشت‌های بندرعباس

به‌گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در این خصوص اظهار داشت: هشت حلقه چاه غیر مجاز عمیق در منطقه کهورستان شهرستان بندرعباس و هفت حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان رودان پر و مسلوب‌المنفعه شدند.
وی ادامه داد: این چاه‌ها درطی سال‌های گذشته به صورت غیرمجاز حفاری شده و با برداشت‌های بی‌رویه خساراتی را به منابع آب زیرزمینی وارد کرده بودند که با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، پر و مسلوب المنفعه شدند.
رازمند گفت: با انسداد پانزده حلقه چاه مذکور در مجموع از برداشت یک میلیون و سیصدهزار مترمکعب در سال از منابع آب زیرزمینی جلوگیری شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید