خبر فوری

آزادی 170 زندانی جرائم غیر عمد در آستانه نوروز

رئیس کل دادگستری هرمزگان به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در نشست با اعضای هیئت مدیره ستاددیه مشکلات زندانیانی که به دلیل بدهی مالی ناشی از جرایم غیر عمد در زندان های استان هرمزگان به سر می برند را مورد بررسی قرار داد.
وی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد ستاد دیه استان ،ضمن تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ صلح و سازش و ضرورت تبدیل نمودن روحیه بخشش و گذشت به فرهنگ غالب و شاخص جامعه اسلامی ،خاطر نشان کرد:خوشبختانه با  اتخاذ تمهیدات مناسب از سوی ستاد دیه استان ،سخاوت خیرین خیر اندیش و جلب مساعدت های مردمی در آستانه سال نو،تعداد 170 نفر از مددجویان و زندانیان نیازمند ،آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشته اند.
این مقام قضایی در استان هرمزگان افزود: این زندانیان به دلیل بدهکاری مالی ناشی از جرائم غیر عمد از جمله تصادفات خودرویی ،حادثه های کارگاهی ،عدم توانایی پرداخت مهریه و نفقه و همچنین دیه جرحی و فوتی غیر عمد در زندان به سر می بردند.
رئیس کل دادگستری  و رئیس هیأت مدیره ستاد دیه استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد در روزهای پایانی سال 1395 و در آستانه سال جدید ، مردم خیر اندیش استان هرمزگان با مشارکت چشمگیر در امر آزادی زندانیان نیازمند ، در این عمل خداپسندانه مشارکت فعال کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید