خبر فوری

انجام مطالعات طرح جامع پسماند در ۲۸ شهر هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، عباس شیرخانلو ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان هرمزگان خواستار جمع‏ آوری زباله ها و پسماندهای و نخاله‏ ای حریم شهر بندرعباس توسط شهرداری بندرعباس شد.

وی ادامه داد: طبق قانون شهرداری ها ملزم به نظارت بر امور مربوط در حریم شهرها هستند و از جمله این موارد جمع آوری زباله و پسماندها در حریم شهری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: دانشگاه علوم پزشکی موظف به نظارت بیشتر بر روند جمع آوری زباله های عفونی و غیر عفونی در مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان است.

شیرخانلو از انجام مطالعات طرح جامع پسماند در ۲۸ شهر استان هرمزگان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد پنج طرح به تصویب پژوهشکده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور رسیده و سایر طرح ها نیز در آینده نزدیک به تصویب خواهند رسید که تصویب این طرح ها می‏تواند کمک‏ های مالی سازمان شهرداری ها را بدنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز نیز طرح جامع پسماند شهرهای بستک و جناح و دهیاری های اطراف این شهرها به تصویب کارگروه مدیریت پسماند استان رسید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید