خبر فوری

پس از رأی‌گیری در 29 اردیبهشت 96 ابتدا صندوق‌های آرای مأخوذه ریاست‌جمهوری شمارش می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، طی توافقی میان هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با شورای نگهبان مقرر شد تا پس از رأی‌گیری در روز 29 اردیبهشت‌ماه 1396، ابتدا صندوق‌های آرای مأخوذه انتخابات ریاست‌جمهوری شمارش شوند.

در جلسه‌ای که روز گذشته در دبیرخانه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با حضور «علیرضا نیلچی» مدیرکل انتخابات شورای نگهبان، «محمد محمودی‌شاه‌نشین» رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و «حسین بحیرایی» دبیر اجرایی این هیأت برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا صندوق‌های آرای مأخوذه شوراهای اسلامی کشور بعد از پایان شمارش آرای صندوق‌های ریاست‌جمهوری شمارش شوند.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا ناظر مسئول شورای نگهبان، مقیم در شعبه رأی‌گیری مسئولیت هماهنگی با مجریان انتخابات شوراهای اسلامی کشور در خصوص چیدمان عوامل صندوق و سایر موارد را بر عهده داشته باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید