هرمزبان:گروه اجتماعی: امام‌جمعه موقت قزوین بر لزوم بیداری آحاد مردم درراه مراقبت از انقلاب اسلامی تأکید کرد.

مردم مراقب انقلاب اسلامی خود باشند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین، در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهر قزوین، با اشاره به بزرگداشت حضرت ام‌البنین(س) اظهار کرد: سالروز وفات این بانوی بزرگوار که به نام مادران و همسران شهدا زینت یافته بهترین فرصت برای ارج نهادن به مقام این بانوان ایثارگر است.
وی با تأکید بر لزوم احیاء ارزش‌های اسلامی گفت: این موضوع در دیدار مقام معظم رهبری با رئیس‌جمهور آذربایجان مطرح شد و مسئولان و اقشار مختلف مردم باید به آن‌ توجه کنند.
حجت‌الاسلام قابل افزود: به‌واسطه برجام بسیاری از ثمرات هسته‌ای کشور ما بر باد رفت که نتیجه آن کارشکنی‌های انگلیس و دیگر کشورها در خرید کیک زرد برای رفع نیاز هسته‌ای کشور در هفته‌های اخیر است.
این مسئول ادامه داد: در هفته اخیر رئیس‌جمهور با بیان سخنانی تمسخرآمیز خطاب به سخنان رهبر معظم انقلاب، سبب ناراحتی مردم ولایتمدار کشور شد که باید به وی و دیگر مسئولان هشدار دهیم در مقابل توهین به رهبری ساکت نخواهیم نشست.
وی با بیان اینکه مردم به احترام نظام و مقام معظم رهبری چیزی نمی‌گویند، عنوان کرد: مسئولان در انتخاب تعابیر خود دقت کرده و حرمت شخصیت‌های چون رهبر انقلاب که سرمایه بزرگی برای جهان اسلام است را نگه‌دارند.
امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به آمار ارائه‌شده در میزان اشتغال در استان بیان کرد: درحالی‌که در دهه فجر اعلام شد برای ۱۵ هزار نفر در استان شغل ایجادشده است، به فاصله یک ماه از افزایش آن به ۱۹ هزار شغل خبر داده می‌شود که این آمار جای تردید بسیار دارد.
وی ادامه داد: چگونه می‌شود ۱۹ هزار شغل را در استان ایجاد کرد اما مردم آن را احساس نکنند؟!
حجت‌الاسلام قابل‌ بیان کرد: سخنان اخیر یکی از اساتید در دانشگاه امام خمینی(ره) که به امیرالمؤمنین(ع) و‌ فرزندان آن حضرت همچنین باورهای مردم توهین کرد، موجب ناراحتی همه شد که خوشبختانه با برخورد قوه قضائیه همراه بود.
امام‌جمعه موقت قزوین در پایان‌ بر لزوم بیداری آحاد مردم درراه مراقبت از انقلاب اسلامی نیز تأکید کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید