خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مراسم گرامیداشت سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبری به خوزستان شامگاه جمعه 20 اسفندماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) اهواز برگزار می‌شود.

گرامیداشت بیستمین سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبری به خوزستان

رضا محمدخواه، دبیر مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبری به خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: برگزاری برنامه پیش رو را مدیون راهنمایی‌ها و یادآوری‌های به موقع حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی امامت جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) هستیم که دوستان مسجدی را متوجه بزرگترین رویداد تاریخی استان خوزستان کرد.

وی گفت: قرار بر این شد با برگزاری مراسمی بیستمین سالگرد سفر استانی آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که از 18 تا 25 اسفندماه سال 75 که به مدت 8 روز انجام شد، گرامی بداریم و یاد و خاطره آن روزهای به یاد ماندنی را در یادها و دلها زنده کنیم.

محمدخواه افزود: هدف از این حرکت خودجوش صرفاً مسجدی، تجدید میثاق با ولایت و یادآوری حضور با عظمت آقایی است که خداوند متعال وجود ایشان را برای همه ما مایه مباهات قرار داد. لذا این نعمت الهی را باید قدر دانست و دائماً شکرگزار بود تا سایه آن عزیز بر سر ما مستدام باشد.

دبیر مراسم گرامیداشت سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبری به خوزستان گفت: از چهارشنبه 18 اسفندماه مصادف با سالروز ورود معظم‌له به استان شهیدپرور و سربلند خوزستان نمایشگاه کتاب و عکس در محیط مسجد به مدت سه روز برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه مسجد صاحب الزمان (عج) شامگاه جمعه 20 اسفندماه پس از نماز مغرب و عشاء در این مسجد با برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی، شعرخوانی و پخش نماهنگ برگزار خواهد شد.

محمدخواه در پایان گفت: از همه اقشار مختلف مردم دعوت می‌شود جهت تداعی آن روزهای به یادماندنی در این برنامه حضور به هم رساندند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید