خبر فوری

۲ هزار اصله درخت در باغ قرآنی اردبیل کاشته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام  سیف‌الله مدبر ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تمدن اسلامی نیازمند فضاسازی است و به همین منظور باغ قرآنی در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شده است.

وی افزود: هزار اصله درخت از هشت نوع میوه در این باغ کاشته شده و فضایی فراهم شده تا دانشجویان علاوه بر استراحت ذهنی بتوانند برای آموزش تعالیم قرآنی فضای مناسبی داشته باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی متذکر شد: با تأمین اعتبار تا پایان سال جاری دو هزار اصله درخت دیگر نیز در باغ قرآنی کاشته می‌شود.

مدبر افزود: همچنین در نظر داریم هزار اصله درخت در پردیس نمین وابسته به دانشگاه محقق اردبیلی کاشته شود.

وی به کلنگ زنی دارالقرآن در دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و گفت: به صورت موقت جهت تداوم فعالیت‌ها سالنی در اختیار دارالقرآن قرار گرفته تا در ادامه این مجموعه احداث شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی این دانشگاه را مرکز حوزه دانشگاهیان عنوان کرد و افزود: زمینه‌ای فراهم شده تا دانشجویان و اساتید دانشگاهی بتوانند در کنار سایر دروس خود، دروس حوزوی را مطالعه کنند.

مدبر تأکید کرد: با این اقدام هدف اسلامی سازی دانشگاه، محقق می‌شود و علاوه بر این آموزش‌های حوزوی نیز رشد و توسعه خواهد یافت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید