خبر فوری

سری دوم مجموعه مستند «چند بار بگویم» منتشر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، مسئول گروه هنر و رسانه مرکز عصر ظهور گفت: سری جدید مجموعه مستند «چند بار بگویم؟!» در حال تولید است و مراسم رونمایی از این مستند عصر شنبه ۱۹ اسفند ماه در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه مستند کوتاه «چند بار بگویم؟» به مطالبات رهبر انقلاب از جامعه مداحان، ستایشگران و شاعران آیینی می‌پردازد که توسط گروه هنر و رسانه عصر ظهور تهیه و تولید شده است.

حجت‌الاسلام امینی موحد اظهار داشت: سری دوم مجموعه مستند «چند بار بگویم؟!» با هدف پرداختن به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان در فروردین ماه سال ۹۵ پیش درآمدی بر دیدار آتی ایشان با ستایشگران است که پس از تکثیر در قالب لوح‌های فشرده در دسترس مداحان و شاعران اهل‌بیت قرار خواهد گرفت.

مسئول گروه هنر و رسانه مرکز عصر ظهور افزود: سری اول مجموعه «چند بار بگویم» که در پنج قسمت توسط گروه هنر و رسانه مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور تولید و منتشر شده بود، مورد استقبال گسترده مداحان و شاعران آیینی قرار گرفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید