خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: حجت الاسلام و المسلمین شفیعی از همه نهادها و کانون‌های فرهنگی مساجد، از عزیزان دعوت کردفاصله زمانی 18 تا 25 اسفند امسال را که سالگرد بیستمین سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان است، مغتنم بشمارند و به تناسب وسع و امکانات و ابتکارات خود کارهایی انجام دهند که خاطرات این سفر تجدید شود.

نهادهای و کانون‌های مساجد سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان را مغتنم بشمارند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برگزاری مراسمی برای گرامیداشت بیستمین  سالگرد سفر استانی مقام معظم رهبری به خوزستان گفت: این مراسم جمعه 20 اسفندماه در مسجد صاحب الزمان(عج) اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جمله «بر آن عهد که بستیم هستیم» را شعار این مراسم قرار دادیم، افزود: در بیستمین سالگرد سفر استانی رهبر معظم انقلاب به استان خوزستان از همه اقشار مختلف مردم به ویژه جوان‌های ولایت‌مدار دعوت می‌کنیم در برنامه جمعه شب مسجد شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی ادامه داد: همچنین از همه نهادها و کانون‌های فرهنگی مساجد، از عزیزان علاقه‌مند دعوت می‌کنم که این 8 روز و فاصله زمانی 18 تا 25 اسفند امسال را که بیستمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان است، مغتنم بشمارند و به تناسب وسع و امکانات و ابتکارات خود کارهایی انجام دهند که خاطرات این سفر تجدید شود.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) اهواز اظهار کرد: قویا به این جمله مقام معظم رهبری معتقدیم که فرمودند: «جوان‌های انقلاب کارهای خودجوش فرهنگی ارائه دهند.» این کار می‌تواند از مصادیق کارهای خودجوش فرهنگی باشد. مجموعه کاری که در مسجد انجام خواهد شد از تیزر، نمایشگاه عکس، نمایشگاه کتاب، جلسه شعرخوانی تماماً ذوق و ابتکار جوانان بوده است.

به گفته رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان هر جا نیروی جوانی به میدان بیاید، اتفاقات بزرگی شکل می‌گیرد و قطعاً با دست خالی اما با دل پر از ایمان می‌شود کارهای بزرگ انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در پایان گفت: بحمدالله استان خوزستان، استان ولایتمداری است و بر عهد خود با رهبر امت استوار و پایدار است و این را بارها نشان داده است. دوست داریم این جلوه و جنبه را هم مورد توجه مردم قرار دهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *