خبر فوری

شناورهای تفریحی هرمزگان در نوروز 96 سامان‌دهی می‌شوند

قایق تفریحیبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرحبخش ماندگاری معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی هرمزگان در نشست مشترک با کارشناسان و فعالان بخش خصوصی، اظهار کرد:استان هرمزگان ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری دارد و همه‌ساله شاهد حضور گسترده مردم از نقاط مختلف کشور در این استان هستیم.
معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان، با تأکید بر لزوم ایجاد هماهنگی مناسب برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات نوروز، اضافه کرد:سواحل زیبای خلیج‌فارس یکی از نقاط هدف گردشگران است و مسافران نوروزی خواستار استفاده از ظرفیت‌های گردشگری دریایی هستند.
وی بر اهمیت سامان‌دهی شناورهای تفریحی هرمزگان در نوروز 96 تأکید کرد و افزود: «برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای نوروز 96 و ارائه خدمات شایسته به گردشگران در هرمزگان صورت گرفته است.»
فرحبخش ماندگاری با اشاره به لزوم ارتقای ایمنی و تجهیزات شناورهای تفریحی در سواحل بندرعباس، اظهار کرد:از فعالیت شناورهایی که فاقد گواهینامه باشند جلوگیری به‌عمل می‌آید.
وی انجام بازرسی‌های دوره‌ای از ایستگاه‌ها و شناورهای تفریحی را در تعطیلات نوروز 96 ضروری دانست و افزود:بهره‌گیری نکردن از قایق‌های ثبت‌نشده و قایقرانان فاقد گواهینامه در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید