خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با کسب 13 رتبه ملی در پرسش مهر رئیس جمهوری مقام نخست بویراحمد مقام نخست در پرسش مهر رئیس جمهوری را کسب کرد.

کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست در پرسش مهر رئیس جمهوری را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع هفدهمین پرسش مهررئیس جمهوری که اوایل سال تحصیلی جاری و همزمان با بازگشایی مدارس مطرح شد «ریشه یابی عوامل خشونت در جامعه و راه‌های پیشگیری از آن» است.
وی افزود: براساس اعلام دبیرخانه پرسش مهر رئیس جمهوری وزارت آموزش و پرورش استان اصفهان 17 رتبه، چهارمحال و بختیاری 14 رتبه و کهگیلویه و بویراحمد نیز 13 رتبه این دوره از پرسش مهر رئیس جمهوری را تصاحب کردند که این استان به نسبت جمعیت فرهنگی و دانش‌آموزی توانست رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در پانزدهمین و شانزدهمین دوره پرسش مهر رئیس جمهوری به ترتیب چهار و هشت ملی به دست آوردند.
زارع‌پوربیان کرد: 15 هزار و 721 نفر از خانواده‌های این استان نیز در پرسش مهر رئیس جمهوری سال جاری شرکت کردند.
همچنین، سیدبهاءالدین ملک حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: محمدنظری دانشجو معلم در رشته سخنوری از یاسوج رتبه اول، دانش آموز احسان نیکویی‌زاده در رشته شعر از دهدشت رتبه اول، محمد شاکری فرهنگی در رشته خوشنویسی از دیشموک رتبه دوم، خسرو روشناس فرهنگی در رشته فیلم داستانی از دنا رتبه دوم، زهرا خردمند دانشجو معلم در رشته نقاشی از یاسوج رتبه دوم، اسما کاظمی دانش‌آموز در رشته گرافیک از بویراحمد رتبه دوم، المیرا زاهدی‌نسب دانش‌آموز در رشته وبلاگ نویسی از گچساران رتبه دوم، علی چراغک دانش‌آموز در رشته شعر از دهدشت رتبه دوم، یعقوب کاظمی فرهنگی در رشته فیلم داستانی از یاسوج رتبه سوم، نجف اصغرنژاد فرهنگی در رشته مقاله پژوهشی از دهدشت رتبه سوم، حسن بهرامی فرهنگی در رشته شعر از گچساران رتبه سوم، رضا فریدونی دانش‌آموز در رشته نقاشی از بویراحمد رتبه سوم و سیما صفی خانی فرهنگی در رشته مقاله پژوهشی از گچساران رتبه سوم را به دست آوردند.
وی تصریح کرد: در هفدهمین پرسش مهر رئیس جمهوری 32 هزار و 286 نفر شامل 27 هزار و 652 دانش‌آموز و چهارهزار و 634 نفر از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد شرکت داشتند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: 13 فرد برتر پرسش مهر رئیس جمهوری این استان در هر 2 بخش فرهنگیان و دانش‌آموزی به‌زودی در کنگره ملی پرسش مهر در تهران تجلیل می‌شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید