۱۲۴ هزار نفر هرمزگانی دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از بیمه سلامت هرمزگان، علی علیزاده با بیان اینکه افرادی که هیچ بیمه پایه‌ای ندارند می‌توانند در این بیمه سلامت نام‌نویسی کنند، بیان داشت: تمام بیمه‌شدگان شهری ۶۰ درصد و بیمه‌شدگان روستایی و عشایری هم سه درصد از هزینه‌های بستری را دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: کم شدن هزینه بیماران بستری، افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ترویج زایمان طبیعی و رایگان شدن آن از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح تحول سلامت است. نام‌نویسی در بیمه سلامت رایگان است و متقاضیان برای نام‌نویسی به ۳۹ دفتر پیشخوان دولت در هرمزگان مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان تصریح کرد: یک هزار و ۹۶۱ بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه سلامت‌اند که تمام خدمات درمانی و دارویی برای این بیماران رایگان است.

علیزاده گفت: ۲۲ بیمارستان دولتی، ۱۲۴پزشک متخصص و ۲۲ فوق تخصص و ۹۹ داروخانه طرف قرارداد بیمه سلامت استان هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید