فصل شیدایی در شب دهم میزبان مسؤولان هرمزگانی بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسؤولان هرمزگانی شامگاه چهارشنبه همزمان با تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در محل اجرای فصل شیدایی به تماشای این نمایشنامه فاخر و تاریخی رفتند.

جاسم جادری استاندار هرمزگان به همراه محمد آشوری عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و احمد پویافر فرماندار بندرعباس اجرای نمایشنامه فاخر فصل شیدایی در بندرعباس را تماشا کردند.

نمایش فصل شیدایی در بخش‌های مختلف، داستان از خلقت آدم تا ظهور امام زمان(عج) را روایت می‌کند.

در این نمایش یک سیر تاریخی از زمان آفرینش و خلقت حضرت آدم، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بحث ظهور حضرت حجت(عج) به اجرا در می‌آید.

این نمایش به مدت 10 شب در ایام فاطمیه دوم در محل بلوار خلیج فارس، ضلع جنوبی فرودگاه بندرعباس، جنب کمپ اسکان خلیج فارس به اجرا در آمد.

استاندار هرمزگان همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرای نمایش فصل شیدایی در بندرعباس را تماشا کرد که در این شب، پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس نیز در محل اجرای نمایش فصل شیدایی تشییع شد.

جاسم جادری پس از تماشای این نمایش بیان داشت: در نمایش فصل شیدایی جلوه‌های زیبایی از زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و همچنین دوران دفاع مقدس به نمایش درمی‌آید.

استاندار هرمزگان افزود: اجرای چنین برنامه‌ها و نمایش‌هایی موجب ترویج فرهنگ دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) می‌شود.

وی گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان هرمزگان به اجرای این نمایش کمک کردند و امیدواریم هرسال شاهد حضور بیشتر مردم برای تماشای نمایش فصل شیدایی باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید