دانش آموزان و فرهنگیان قزوینی در مسابقات پرسش مهر۱۷ خوش درخشیدند

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات پرسش مهر۱۷ در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: دانش آموزان و فرهنگیان استان قزوین با ارسال ۱۰ اثر به مرحله کشوری مسابقات پرسش مهر۱۷ خوش درخشیدند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با کسب ۱۰ مقام کشوری در مسابقات پرسش مهر ۱۷، نسبت به سال تحصیلی گذشته از رتبه ۶ به رتبه ۵ کشوری ارتقاء یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در ابتدای سال و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، جناب آقای دکتر روحانی، رییس جمهور محترم دولت تدبیر و امید با طرح این سئوال که “خشونت از کجا نشأت گرفته است و چگونه عده ای خشونت را می آموزند و چگونه می توانیم کشور و جامعه ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم؟ ” از همه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور خواستند تا با استفاده از ابزار هنر همچون شعر، داستان، وبلاگ، فیلم، مقاله پژوهشی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایش، هنرهای تجسمی به این سئوال پاسخ دهند.

قاسمی تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان عزیز استان نیز با خلق آثار گوناگون و رقابت در مراحل  آموزشگاهی، منطقه ای و استانی، توانستند بهترین آثار خود را به کمک کارشناسی فرهنگی و هنری به مرحله کشوری ارسال کنند که پس از بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه کشوری، استان قزوین توانست ۷ رتبه توسط فرهنگیان و ۳ رتبه توسط دانش آموزان کسب کند.

وی اضافه کرد: ۷ مقام فرهنگیان استان شامل رضا امینی در رشته های خوشنویسی، علی صفاری در رشته فیلم کوتاه، بهروز مقدم در رشته گرافیک، آرزو یوسفیان در رشته گرافیک، اعظم مهین دوست در رشته مقاله پژوهشی، مرتضی احمدی در رشته نمایشنامه نویسی و ناهید براری در رشته وبلاک نویسی و همچنین ۳ مقام دانش آموزان شامل فاطمه یوسفی در رشته وبلاگ نویسی، محدثه رمضانی در رشته سخنوری و مبینا شهسواری در رشته مقاله پژوهشی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: استان قزوین در سال گذشته دارای ۸ مقام کشوری بود که امسال با کسب ۲ مقام بیشتر با کسب ۱۰ مقام کشوری، از رتبه ۶ به رتبه ۵ کشور ارتقاء یافت که این موفقیت حاصل تلاش و زحمات همه فرهنگیان، دانش آموزان و کارشناسان استان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید