خبر فوری

عدم وجود سیلندر گاز به معضلی بزرگ در رودان تبدیل شده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، با آغاز فصل سرما و استفاده از وسایل گازی برای گرمایش و استفاده‌های خانگی، مردم رودان چند روزی است که با مشکل کمبود سیلندر گاز در این شهرستان مواجه هستند.

طی روزهای اخیر مردم شهرستان رودان با مشکل کمبود سیلندر گاز مواجه شدند و این درحالی است که تنها راه گازرسانی به مردم همه روستاها و شهرهای این شهرستان از طرق سیلندرهای گاز صورت می‌گیرد که عدم وجود سیلندر گاز موجب تعطیلی نمایندگی‌های فروش گاز شده است.

یکی از فروشندگان سیلندر پرسی گاز و ایران گاز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ممانعت شرکت گاز استان از پر کردن سیلندر توسط شرکت سیلندر پرکنی آبنما علت اصلی تعطیلی نمایندگی‌های فروش سیلندر در شهرستان شده است.

وی افزود: بیش از 9 روز از این ماجرا می‌گذرد که با مراجعه به مسؤولان شهرستان تا کنون هیچ اقدامی در خصوص رفع مشکل سیلندر گاز صورت نگرفته است و علاوه بر ایجاد مشکلات زیاد برای شهروندان، نمایندگی‌های فروش این سیلندرها هم دغدغه‌های زیادی در زمینه امرار معاش دارند.

احمد محمودی فرماندار شهرستان رودان نیز چهارشنبه شب در گفت‌وگو تلفنی با خبرنگار فارس ضمن تایید کمبود سیلندر در شهرستان رودان اظهار داشت: پیگیری خواهیم کرد که تا فردا(پنج‌شنبه) مشکل کمبود سیلندر گاز در شهرستان برطرف شود که تا شامگاه پنجشنبه پنجم اسفندماه هیچ تغییری در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، چندین نمایندگی فروش سیلندر پرسی گاز و ایران گاز در شهرستان رودان فعالیت دارند که با تعطیلی سلیندر پرکنی آبنما همه این نمایندگی‌ها تعطیل و شهروندان با مشکلات جدی عدم وجود سیلندر مواجه هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید