خبر فوری

خسارت 17 میلیارد تومانی بارندگی‌های اخیر به بخش کشاورزی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، عادل شهرزاد با بیان اینکه نزولات آسمانی طی روزهای اخیر علاوه بر شادی کشاورزان استان باعث خسارت به بهره‌برداران این حوزه شد، اظهار داشت: عمده خسارت‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، بندرخمیر، پارسیان، بستک، رودان و حاجی آباد بوده است.

وی تصریح کرد: به‌دلیل ایجاد سیلاب در مزارع، زیرساخت‌های سیستم‌های آبیاری نوین و محصولات سبزی و صیفی دچار خسارت شدند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در بارندگی‌های اخیر نزدیک به 17 میلیارد و 249 میلیون و 900 هزار تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد شد.

شهرزاد یادآور شد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی در اوایل هفته آینده از بهره‌برداران خواسته می‌شود اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز خسارت بیشتر به سیستم‌های آبیاری نوین و محصولاتشان را به عمل آورند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید