ایجاد اشتغال برای 3500 نفر با آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، میرمرسل ایزدی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک در زمینی به وسعت 100 هکتار در جوار روستای کرپان در ساحل شهر کوهستک در شرق استان هرمزگان ساخته می‌شود که برای ساخت آن بیش از 3500 نفر مشغول بکار خواهند شد.

وی افزود: شرکت ایرانی همکار با شرکت روسیه‌ای تکنوپروم قول داده که حدالامکان تمامی نیروی مورد نیاز در بخش‌های فنی و متخصصین مورد نیاز برای ساخت این پروژه را از شهر سیریک و دیگر شهرهای شرقی استان هرمزگان و از داخل استان تأمین کند و بدون شک با آغاز عملیات اجرایی این پروژه، گام بزرگی در زمینه اشتغال و رونق شرق هرمزگان برداشته می‌شود.

فرماندار سیریک عنوان کرد: نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک بزرگ‌ترین پروژه عمرانی و صنعتی شرق استان هرمزگان بشمار می‌رود که برای ساخت آن بیش از یک میلیارد یورو هزینه خواهد شد و افق روشنی را به لحاظ تأمین انرژی مورد نیاز برای توسعه سواحل مکران را در پیش روی این منطقه قرار می‌دهد.

ایزدی‌پور گفت: توسعه سواحل مکران یک راهبرد اساسی در دولت یازدهم است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گرفته و ما از تمام توان و ظرفیت خودمان به منظور تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری و توسعه این منطقه استفاده می‌کنیم تا گام‌های بلند نظام جمهوری اسلامی برای آبادانی این خطه از کشورمان با موفقیت و به طور کامل برداشته و تحقق پیدا کند.

وی تأکید کرد: موضوعات و مسائل مرتبط با توسعه سواحل مکران در شرق استان هرمزگان به طور جدی و مستمر از سوی استاندار هرمزگان پیگیری می‌شود و نگاه ویژه‌ای در این دولت به توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد آبادانی در مناطق شرقی هرمزگان وجود دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید