خبر فوری

باید از حضور مسؤولان صنایع در شورای شهر ظرفیتی برای ساختن شهر بسازیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا حیدری‌زاده امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: استان هرمزگان هنوز جهت‌گیری آمایشی خود را مشخص نکرده و تا این جهت‌گیری به طور مشخص تعیین نشود، عمده فعالیت‌های مرتبط با توسعه در هر بخش به طور ناقص پیگیری می‌شود.

وی افزود: باید تکلیف خودمان را با توسعه استان مشخص کنیم. باید بدانیم که می‌خواهیم استانی صنعتی و نفتی و پالایشگاهی باشیم یا استانی با رویکرد توسعه گردشگری و … تا بتوانیم در هر مسیری که در استان برنامه‌ریزی و حرکت می‌کنیم به سمت و سوی آن هدف مشخص باشد.

عضو شورای شهر بندرعباس به فرصت حضور مسؤولان صنعتی و نفتی استان هرمزگان در جلسات علنی شورای شهر بندرعباس اشاره و خاطرنشان کرد: باید از حضور این مسؤولان در شورای شهر، ظرفیتی برای ساختن شهر بسازیم و با تعامل حداکثری راهی برای امکان مشارکت هر چه بیشتر صنایع مختلف در آبادانی و پیشرفت شهر پیدا کنیم.

حیدری‌زاده اضافه کرد: باید راهکار بیابیم و بر اساس آن به پیش برویم چرا که بسیاری از مدیران واحدهای صنعتی و نفتی استان با مشکلات عدیده‌ای در درون دستگاه‌ها و شرکت‌های تابعه خودشان مواجه هستند و این که با حضور در جلسات شورا به دنبال یافتن راهی برای مشارکت در آبادانی شهر هستند، فرصت ارزنده‌ای است که باید نهایت استفاده را از آن برد.

وی گفت: باید جلسات دوره‌ای داشته باشیم و باید بدانیم که اگر کمکی به توسعه شهر و آبادانی آن می‌کنیم، منافعش در همه جهات به خود ما باز می‌گردد.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: در زمینه شاخص‌هایی نظیر بهداشت و درمان، توسعه شهری و روستایی، راه روستایی، زیرساخت‌های حمل و نقلی، فضای سبز، زیرساخت‌های ورزشی و … در هرمزگان و در شهرستان بندرعباس مشکلات فراوان و کمبودهای زیادی وجود دارد و اگر صنایع بتوانند در این زمینه به کمک توسعه استان بیایند، بدون شک آثار آن را در رشد و پیشرفت کشورمان نیز خواهیم دید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید