خبر فوری

ورزش کارگری زمینه‌ساز ارتقای کیفیت کار در محیط‌های صنعتی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد بلارک صبح امروز در حاشیه مراسم معارفه وی به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های کارگری بندرعباس اظهار کرد: ورزش کارگری در ایجاد نشاط برای کارگران هم در فضای جامعه و هم در محیط کار تأثیر فراوانی دارد و وجود ده‌ها واحد صنعتی در استان هرمزگان بر اهمیت فعالیت‌های این هیأت بخصوص در سطح شهرستان بندرعباس افزوده است.

وی عنوان کرد: گنجاندن ورزش در بخشی از فعالیت روزانه یا هفتگی کارگران در شهرستان بندرعباس جز با کمک مدیران واحدهای صنعتی و پیگیری‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه استان هرمزگان میسر نخواهد بود و ما در این زمینه شاهد نگاه مثبت مسؤولان به ورزش کارگری هستیم.

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری بندرعباس با بیان اینکه توسعه ورزش در میان اقشار کارگری زمینه‌ساز ارتقای سلامت جسمانی و روحی آنان است، خاطرنشان کرد: حدود 40 تا 50 هزار نفر کارگر در صنایع غرب شهر بندرعباس شاغل هستند که برنامه‌ریزی مناسب ورزشی برای آنها را از طریق رایزنی با مدیران واحدهای صنعتی پیگیری خواهیم کرد.

بلارک گفت: زیرساخت‌های ورزشی خوبی در صنایع و یا در مجاورت شهرک‌های مسکونی برخی از صنایع در غرب شهر بندرعباس وجود دارد که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت نیز برای برگزاری مسابقات و دوره‌های تندرستی و … استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، با حکم بهزاد نامورجاه رئیس هیأت ورزش‌های کارگری استان هرمزگان و با تأیید هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های کارگری هرمزگان، جواد بلارک رئیس این هیأت در شهرستان بندرعباس معرفی و حکم وی صبح امروز از سوی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به وی تقدیم شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید