خبر فوری

خرید خودروهای شیک با تسهیلات اقتصاد مقاومتی صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند صبح امروز در جمع خبرنگاران درخصوص اخبار پخش‌ شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه پول‌های اقتصاد مقاومتی استان خرج خرید خودروهای شیک و مسکن در مرکز کشور شده‌اند، اظهار داشت: این اخبار صحت ندارد و نباید فضای منفی در استان جلوه داده شود، مردم می‌دانند که این خبرها دروغ است و منجر به بی‌اعتمادی آن‌ها به سایت و کانال خبری می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه برای خرید خودروهای گران‌قیمت راه‌ها و وام‌های کم‌سودتری وجود دارد، گفت: بر پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی نظارت کامل و کنترل صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف بازرسی کشور نظارت بر پرداخت‌های تسهیلات اقتصاد مقاومتی است و این طرح تاکنون در هیچ استانی به جز لرستان اجرا نشده است.

این مسؤول با تاکید به اینکه سازمان بازرسی انحراف تسهیلات پرداختی اقتصاد مقاومتی را کنترل می‌کند، تصریح کرد: در بنگاه‌های زودبازده 67 درصد انحراف وجود داشت ولی کسی نسبت به این موضوع اعتراض نکرد.

بازوند افزود: اما اکنون دو دستگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین بازرسی کل کشور مکلف شده‌اند که پول‌های تسهیلات چطور هزینه می‌شود.

استاندار لرستان یادآور شد: نباید با دروغ دل مردم را خالی کرد، زیرا امکان انحراف در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است و آخرین نسخه اقتصاد ما است و به صورت یک راهبرد بلندمدت در کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام2304/چ20

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید