خبر فوری

همایش علمی دفاع مقدس در بندرعباس برگزار می شود

هرمزبان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، همایش علمی دفاع مقدس در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا درویش نژاد سه شنبه در جمع برنامه ریزان همایش علمی دفاع مقدس در بندرعباس افزود: در این همایش سخنرانان متعددی از حوزه و دانشگاه و همچنین فرماند هان جنگ ، ایثارگران و جانبازان حضور و به ارایه انتقال دستاوردهای این گنجینه بزرگ از راه فرهنگ و هنر می پردازند.

وی بیان داشت: به تمامی انجمن ها و هنرمندان اعلام شده است که تولید آثار با موضوع دفاع مقدس را در اولویت قرار دهند و از این آثار حمایت جدی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از مشارکت گسترده دستگاه های فرهنگی و سایر ادارات و سازمان های استان در این همایش خبر داد و گفت: ستاد استانی همایش دفاع مقدس با عضویت بیشتر ادارات به زودی تشکیل می شود و همکاری و همیاری همگان باعث افزایش تاثیرگذاری این حرکت خواهد شد.

درویش نژاد اضافه کرد: نگاه عالمانه و مدبرانه به دفاع مقدس ضروری است و امروز باید به دفاع مقدس به صورت علمی و اعتقادی نگاه کرد و با این رویکرد ، شاخص های آن را در حوزه های مختلف شناسایی و دسته بندی کرد و به سن های مختلف جهت آموزش ارایه داد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز جوانان و نوجوانان و نسل های آینده کشور به آن نیاز دارند ، فرهنگ دفاع مقدس است تا از این طریق با ارزش ها و معیارهای متعالی آن آشنا و در جهت حفظ و صیانت ایران اسلامی بکار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی هرمزگان در پایان گفت: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش در جهت معرفی زوایای بسیار دفاع مقدس از رویکردهای برجسته این اداره کل در سالجاری می باشد.
هفته دفاع مقدس هر سال از 31 شهریور تا 6 مهر ماه و به مناسبت سالروز حمله و تجاوز نظامیان صدام به ایران است./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید