خبر فوری
هرمزبان:گروه دانشگاه: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای به معاون رئیس جمهور بر لزوم حمایت از فعالیت‌های باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست تاکید کرد.

لزوم حمایت از فعالیت‌های باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قران (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای به معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه بیشتر و حمایت از فعالیت‌های باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست تاکید کرد.
در نامه آمده است؛ با عنایت به برگزاری انتخابات شورای مرکزی باشگاه، برگزاری سومین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و نظر به اهمیت همراهی دانشگاه‌ها در راهبری بهتر و فعالیت موثرتر باشگاه مورد اشاره، حمایت بیشتری از سوی دانشگاه‌ها و معاونت‌های فرهنگی وزارتخانه‌ها محقق شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید