خبر فوری
گروه اجتماعی: حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به بیانات اخیر رهبری درباره سال اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: مسئولان باید گزارشی از عملکرد خود اعلام کنند تا موجب رضایت مردم شوند.

مسئولان گزارش عملکرد سال اقتصاد مقاومتی را ارائه کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده پاشاکی، امام جمعه موقت رشت روز گذشته، 29 بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به ویژگی های انسان متقی، اظهار کرد: انسان متقی با متقیان نشست و برخاست دارد و خود را از گناه و آلودگی حفظ می کند.

وی اهل بیت(ع) را جزو صادقین و امام علی(ع) را امام متقیان دانست و افزود: در ایام شهادت اسوه عبادت و ولایتمداری قرار داریم. حضرت فاطمه زهرا(س) دارای جایگاه والایی است که سوره کوثر در شان ایشان نازل شده است و لذا باید دین خود را نسبت به دختر پیامبر(ص) ادا کنیم.

امام جمعه موقت رشت حضرت فاطمه(س) را الگوی عفاف و حجاب برای بانوان مسلمان دانست و تصریح کرد: در دوران کشف حجاب، بسیاری از زنان ایران خانه نشین شدند لذا عفاف و حجاب نیاز امروز جامعه ماست.

این کارشناس دینی حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را دشمن شکن دانست و گفت: مردم در سالروز پیروزی انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکایی زدند لذا مسئولان قدر این مردم را بدانند و برای این قدردانی باید تمامی تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان به کار گیرند.

حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی ولایت فقیه را از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: همانطوری که امام راحل فرمود، همه ما بایستی پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی حفظ نظام را اوجب واجبات دانست و عنوان کرد: هرگاه که ملت احساس کنند آرمان های انقلاب در معرض خطر است، به صحنه می آیند و پیوند ناگستتنی خود را با نظام و رهبری به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی با بیان اینکه زبان تهدید و تحریم در ملت ایران اثر ندارد، یادآور شد: بنا به تعبیر امام راحل آمریکا شیطان برزگ است، اما باید یاد بگیرد با ملت ایران با زبان تکریم و احترام صحبت کند. البته رجزخوانی ها علیه مردم بزرگ ایران ناشی از استیصال و درماندگی شیطان بزرگ در عرصه های بین المللی است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مسئولان در این حوزه، خاطرنشان کرد: مسئولان باید گزارشی از عملکرد خود اعلام کنند تا موجب رضایت مردم شوند.

وی از مردم به ویژه جوانان خواست به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند و از ولایت عقب نمانند و تصریح کرد: بنا به فرمایشات رهبر انقلاب باید در مقابل کسانی که به ارزش های اسلام و انقلاب توهین می کند، بایستیم.

حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف گیلان از جمله در مرکز استان، گفت: باید قدر این نعمت را بدانیم، زیرا در برخی استان های کشور مردم برای بارش برف و باران دعا می کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید