خبر فوری

کشف 15 تن البسه قاچاق در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، با کشف محموله 15 تنی پوشاک در استان هرمزگان بیش از 17 میلیارد ریال حکم جریمه برای مجرمین صادر شد.
سیدمرتضی مدنی مدیر کل تعزیرات حکومتی هرمزگان با بیان این مطلب گفت: پس از انجام کار اطلاعاتی مامورین اداره کل اطلاعات استان فردی که با استفاده از اسناد مجعول اقدام به بارگیری و حمل مقدار 15 تن پوشاک کرده بود، در شهرستان حاجی آباد شناسایی و دستگیر شد.
وی در ادامه اظهار داشت: پس از کشف کالا و طرح پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان حاجی آباد و انجام تحقیقات مقتضی نهایتا” متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 940/417/813/16 ریال جزای نقدی و مبلغ 000/000/938 ریال به عنوان ارزش خودرو حامل کالای قاچاق محکوم شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید