زمان مسابقه نقاشی شهر سبز تمدید شد

امین افتخار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تاکنون آثار متعددی از سوی دانش آموزان مدارس استان تهران به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: با توجه به استقبال علاقه مندان و درخواست‌هایی مبنی بر تمدید مهلت دریافت آثار، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳ اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و بامحورهایی چون درختکاری و فضای سبز، هوای پاک، آب پاک و همچنین انرژی پاک، حمل و نقل شهری، ساختمان سبز و بازیافت و زباله  در قالب نقاشی با همکاری استانداری و آموزش و پرورش تهران برگزار شده است.

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه این مسابقه صرفا ویژه دانش آموزان استان تهران است  تصریح کرد: آثار این جشنواره از طریق دانلود اپلیکیشن ایوا به نشانی www.sadadpsp.ir  قابل ارسال است.

پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن اعلام شده بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید