برای انجام اقدامات عاجل «حجتی» به خوزستان رفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست ظهر امروز در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات انجام شده نسبت به رفع مشکلات مردم خوزستان اظهار داشت: آقای حجتی وزیر کشاورزی در خوزستان حضور پیدا کرد و درباره اقدامات عاجلی که می‌شود برای کاهش عوارض گرد و غبار در سطح مناطقی که قبلا شناسایی شده و در این دوره یکی از اقدامات مهمی که دولت یازدهم انجام داد شناسایی کانون‌های گردوغبار همه استان‌های کشور بود که این کار به اتمام رسیده است و همچنین تدوین برنامه‌های اقدام مناسب نیز صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: این موضوع مسئله‌ای است که حتما باید با یک برنامه علمی و منسجم و راهکارهای مناسب انجام شود. خوشبختانه برای استان خوزستان هم شناسایی کانون‌ها و هم تدوین برنامه‌های اجرایی آماده شده و خوشبختانه در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته شده است.

ادامه دارد…

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید