خبر فوری

صداوسیمای فارس مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز استان فارس، سردار سرتیپ پاسدار روح‌الله نوری با حضور در صداوسیمای فارس از مدیرکل و همکاران این مرکز که در برگزاری یادواره شهدای والامقام استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر این نیرو را یاری کرده‌اند تقدیر کرد و اظهار داشت: اجر واقعی تلاشگران مخلص را خداوند متعال تضمین کرده است.

وی پوشش رسانه‌ای یادواره شهدای اطلاعات سه استان فارس، هرمزگان و بوشهر توسط صداوسیمای فارس را بسیار خوب توصیف کرد و با قدردانی از این عملکرد اظهار امیدواری کرد همگان در دفاع از حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب و پاسداشت ارزش‌های به‌دست‌آمده به‌واسطه مجاهدت شهدای گران‌قدر موفق باشند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس نیز در این دیدار با اشاره به خدمات و جان‌فشانی‌های رزمندگان مقتدر جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع کشور ما در مقابل هجوم بیگانگان و استکبار جهانی که هربار به شیوه‌ای با نظام مقدس جمهوری عناد می‌ورزند ادامه دارد و یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارندگی و مقابله موفق ما با آن‌ها یادآوری مجاهدت عزیزانی است که با اهدای جان خود امنیت امروز ما را تضمین کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، یادواره شهدای اطلاعات استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان نیروی زمینی سپاه پاسداران به همت قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره و با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده شهدا و مردم در شیراز برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید