خبر فوری

اختتامیه چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دادگستری استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ، چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دادگستری کل استان هرمزگان و سازمان های تابعه قوه قضائیه با مشارکت سیصد ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی شهید لاجوردی دادگستری کل استان هرمزگان برگزار شد.
این دوره از رقابت ها همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حضور مسئولان عالی قضایی و اجرایی استان هرمزگان و برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات فوتسال و با کسب مقام قهرمانی تیم دادگستری کل استان هرمزگان به کار خود پایان داد.
بر اساس این گزارش ، دیدار فینال مسابقات فوتسال این دوره از رقابت ها مابین تیم اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هرمزگان از یک سو و تیم فوتسال دادگستری کل استان هرمزگان قهرمان سه دوره گذشته از این رقابت‌ها از سوی دیگر، برگزار گردید که در نهایت تیم فوتسال دادگستری کل استان هرمزگان به سرپرستی زهیر باشی زاده و مربیگری حامد کریمی و همچنین با درخشش خیره کننده کاپیتان علی حسینی و دیگر ستارگان خود ،موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد .
در این دیدار حساس و نفس گیر بازیکنانی چون محمد علی محمدی و علی خوشبخت برای تیم دادگستری کل استان هرمزگان گلزنی کردند .
اما این دیدار حساس و جنجالی با حواشی نیز همراه بود که از جمله به هنگام زده شدن گل دوم تیم دادگستری کل استان هرمزگان توسط علی خوشبخت در دقایق پایانی بازی که قهرمانی این تیم را حتمی و مسجل می کرد و پذیرش آن از سوی داور که با اعتراض شدید تیم حریف و تهدید به ترک کردن زمین بازی همراه بود، بازیکنان تیم دادگستری کل استان هرمزگان با رعایت اصول اخلاقی و بازی جوانمردانه و به منظور جلوگیری از تشنج بیشتر ،در اقدامی قابل تحسین و به احترام تیم مقابل، در هماهنگی با یکدیگر ، دروازه خود را گشودند و بازی را به تساوی دو بر دو کشاندند که کاپیتان علی حسینی از تیم دادگستری کل استان هرمزگان با انجام این عمل شایسته که با تشویق بی امان تماشاگران،اعضای تیم مقابل و دیگر هم تیمی های خود همراه بود،جلوه‌های زیبایی از روح جوانمردی و ورزشکاری را در شب پایانی این رقابت ها به نمایش گذاشت.
در نهایت با تساوی تیم ها در دو وقت بیست دقیقه ای  عادی و  دو زمان پنج دقیقه ای اضافه و در مجموع پس از سپری شدن پنجاه دقیقه حساس و نفس گیر ،با به صدا در آمدن سوت پایان بازی، سرنوشت این رقابت به ضربات سخت و کشنده پنالتی کشیده شد و در پایان تیم دادگستری کل استان هرمزگان با نتیجه پنج بر سه نماینده اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هرمزگان را مغلوب کرد و موفق گردید برای چهارمین دوره متوالی عنوان قهرمانی،مدال طلا و جام زرین این دوره از رقابت ها را کسب نماید.
به گفته علی حسینی مسئول برگزاری چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دادگستری استان هرمزگان و سازمان های تابعه قوه قضائیه با توجه به تأکیدات حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به منظور تقویت روحیه نشاط و شادابی و فراهم سازی محیطی مفرح برای کارکنان دستگاه قضایی و خانواده های ایشان این دوره از رقابت ها با حضور سیصد ورزشکار،شانزده تیم ورزشی و در ده رشته تیمی و انفرادی به مدت ده روز برگزار شد.
 ورزشکاران از ادارات و سازمان های وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران شامل اداره‌ کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان،اداره کل بازرسی استان،اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی،پزشکی قانونی،دادسرای عمومی و انقلاب،سازمان قضایی نیروهای مسلح و به میزبانی دادگستری کل استان هرمزگان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت 48 ورزشکار با درخشش در این مسابقات مدال های رنگارنگ ، کاپ های قهرمانی و جوایز این مسابقات را به خود اختصاص دادند و همچنین محمد علی محمدی و علی خوشبخت به ترتیب عناوین آقای گل و بهترین بازیکن مسابقات فوتسال را کسب  کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *