خبر فوری

رتبه نخست مشارکت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در برنامه های فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، رحیم بدری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان در تبریز اظهار داشت: نهاد رهبری به عنوان یک نهاد حاکمیتی نقش بی بدیلی در دانشگاه ها دارد و هدفش حف و گسترش معارف دینی و اسلامی در بین دانشجویان و در محیط دانشگاه است.

وی سپس با بیان اینکه دفاتر نهاد رهبری دانشگاه ها در جهت گسترش اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند، ابراز داشت: این نهاد مقدس دانشگاه را زیر چتر خود قرار داده است.

بدری با اشاره به اینکه در بین دانشگاه های کشور، دانشگاه فرهنگیان رتبه اول را در اکثر شاخص ها به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: ۳۵ درصد دانشجویان این دانشگاه در برنامه های فرهنگی شرکت می کنند که رقم بسیار بالایی است و رتبه نخست کشور است.

وی افزود: اخیرا جشنواره قران و عترت دانشگاه های سراسر کشور به همت دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که ۳۵ درصد از جوایز و مقام ها به دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان رسید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید