خبر فوری

فهرست پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ادارات هرمزگان

هرمزبان:سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان از اعلام فهرست پذیرفته شدگان یک و نیم برابر ظرفیت مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی سال 92 ادارات استان خبر داد.

پایگاه خبری هرمزبان: به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، علی رئوفی اظهار داشت: فهرست پذیرفته شدگان یک و نیم برابر ظرفیت مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی 92.3.31 ادارات استان هرمزگان اعلام شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان به سایت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان به نشانی tmodiriat.ir مراجعه کرده و فهرست اسامی را از لینک مستقیم دریافت کنند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان افزود: تاکنون فهرست پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی 14 دستگاه اجرایی استان هرمزگان اعلام شده و نتایج سایر ادارات نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئوفی تصریح کرد: پذیرفته شدگان باید برای انجام سایر مراحل استخدامی به دستگاه مربوطه که در آن پذیرفته شده‌اند، مراجعه کنند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید