خبر فوری

مرزداران خلیج فارس با مشت های گره کرده به خیابان ها آمدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر،  مردم شهرها و روستاهای استان هرمزگان، همزمان و همنوا با سراسر کشور شعار من یک انقلابی ام را تجلی بخشیدند. جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس در بلوار ساحلی و در کنار خلیج فارس آغاز شد.

مراسم راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم همیشه در صحنه و همچنین مسئولان لشکری و استانی، تعدادی از علما و شخصیت‌های فرهیخته فرهنگی هرمزگان در بندرعباس همزمان با سایر نقاط کشورمان برگزار شد.

مردم خونگرم و همیشه در صحنه هرمزگان با سردادن شعار علیه استکبار و بدخواهان انقلاب و ایران انزجار خود را از متجاوزان اعلام کردند.

شرکت ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان ، کودکان و نوجوانان و به ویژه جانبازان که به همراه خانواده خود آمده بودند جلوه هایی از حضور پر افتخار مردمی بود. قرار است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور یابد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید