دشمنان ما به دلیل استقلال کشور چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند

سیدفاضل حیدری بلوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک به‌مناسبت دهه مبارک فجر و یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 شایسته تبریک به همه ملت ایران است چون همگان در این پیروزی نقش داشتند و نهضت امام خمینی (ره) را همراهی و یاری نمودند.

وی افزود: باید قدر انقلاب اسلامی و قدر دهه فجر را بدانیم چراکه سرمایه‌های ارزشمند بسیاری را برای پیروزی انقلاب اسلامی از دست دادیم و اکنون باید میراث‌دار نمونه و شایسته‌ای برای ارزش‌های انقلابی و اسلامی باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه دشمن به دنبال دلسرد کردن ملت ایران از انقلاب اسلامی و تضعیف ارزش‌ها انقلابی در جامعه ما است، عنوان داشت: دشمنان هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده‌اند و هرجا که توانستند، ضربه‌ای به ملت ایران و منافع ملت ایران وارد کرده‌اند و نمونه آن را نیز می‌توان در رفتارهای حماقت‌وار رئیس‌جمهور جدید آمریکا دید.

حیدری بلوکی تصریح کرد: دشمنان ما به دلیل استقلال کشور چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند و از هر راهی به دنبال فرصت برای خدشه‌دار کردن امنیت ایران اسلامی است.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی برای عدالت‌خواهی آمده است و باید آگاه باشیم که دشمنان این انقلاب به دنبال به فساد کشیدن جوانان ما هستند که با سرلوحه قرار دادن قرآن و رفتار ائمه اطهار می‌توانیم بر آن‌ها فائق آییم.

این مسؤول در خصوص فعالیت‌های اداره‌کل تامین اجتماعی هرمزگان طی ماه گذشته گفت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، کاروان راهیان نور تامین اجتماعی هرمزگان به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام شد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان افزود: این کاروان متشکل از 14 نفر از کارکنان تامین اجتماعی هرمزگان بودند که  طی سه روز از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شامل خرمشهر، آبادان، سوسنگرد، دهلاویه، چزابه، اروندرود و …. بازدید کردند.

وی ادامه داد: اعضای این کاروان ضمن آشنایی بیشتر با ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان همیشه سرافراز اسلام، در کنار یادمان‌های شهدای گمنام نیز حضور یافته و با این شهدای عظیم‌الشان تجدید بیعت کردند.

حیدری بلوکی اضافه کرد: این حرکت فرهنگی با هدف تجدید خاطره نسل قدیمی و رزمندگان شاغل در سازمان و همچنین آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس صورت گرفت .

وی در خصوص فعالیت‌های ورزشی تامین اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: تیم فوتسال اداره‌کل تامین اجتماعی به عنوان نماینده پرافتخار استان هرمزگان فصل پاییز امسال در چهارمین دوره از مسابقات کشوری فوتسال قهرمانی کارکنان دولت، پس از شکست حریفان در مرحله مقدماتی، حذفی و نیمه‌نهایی به ایستگاه آخر رسید و در بازی فینال این دور از مسابقات به مصاف تیم آموزش و پروش تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی رفت که پس از سپری شدن یک بازی سخت و نفسگیر و کسب نتیجه مساوی یک بر یک، سرنوشت بازی به ضربات پنالتی گره خورد و سرانجام با تکیه بر مهارت فنی و تکنیکی بازیکنان تیم تامین اجتماعی، حریف نتیجه را به فوتسالیست‌های هرمزگان واگذار کرد و سرانجام جام قهرمانی نصیب نماینده استان هرمزگان شد.

این مسؤول بیان داشت: پنج گروه 40 نفره در مجموع شامل 200 نفر دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی با حضور مدیران سازمان دانش آموزی هرمزگان و همچنین مدیران تامین اجتماعی استان از بخش‌های مختلف شعب یک، دو و سه بندرعباس بازدید کردند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان هدف از اجرای طرح بازدید دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی را رونق گردشگری دانش آموزی، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی عمومی نسل مولد و کارآفرین فردا، ارتقای سطح عمومی فرهنگ بیمه‌ای کشور و ایجاد ثبات اجتماعی و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی عنوان کرد.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح (هفته نخست دی‌ماه)، 15 گروه 38 نفره از دانش آموزان مدارس شهر بندرعباس در مجموع شامل 570 نفر به صورت تیمی منسجم و هماهنگ از شعب سه‌گانه تامین اجتماعی در مرکز استان هرمزگان بازدید کردند که شعب سه‌گانه تأمین اجتماعی در بندرعباس طی یک‌ماه گذشته، در مجموع پذیرای حدود 800 نفر از دانش آموزان مدارس سطح شهر بندرعباس بود.

حیدری بلوکی با بیان اینکه دوره آموزشی آشنایی با اصول مشتری‌مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) توسط اداره‌کل تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه با هدف آشنایی مدیران و کارکنان تامین اجتماعی هرمزگان با مباحث کاربردی مشتری مداری و برقراری ارتباط مؤثر با ارباب رجوع به مدت یک روز برگزار شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه در این دوره آموزشی، معاونین بیمه‌ای مالی و اداری این اداره‌کل، رؤسای شعب و کارشناسان ارشد حضور داشتند، افزود: مفاهیم مشتری‌مداری، اهمیت و جایگاه مشتری در سازمان، نحوه بررسی نیازها و خواسته‌های مشتریان و روش پاسخ‌گویی به شکایت‌های مشتریان در دوره آموزشی ارایه شد.

وی به بازید خود از شهرستان‌های حوزه غرب هرمزگان اشاره و عنوان داشت: در این سفر از بخش‌های مختلف شعب بندرخمیر ، بندرلنگه و شعبه اقماری بندرکنگ بازدید به‌عمل آمد و در جریان طرح‌های در دست اقدام همچون بخشودگی جرایم بیمه‌ای و ساختار نوین ارائه خدمات در این شعب قرار گرفتیم و نحوه ارائه خدمات به مردم مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

حیدری بلوکی در پایان تصریح کرد: به منظور نظارت بر عملکرد شعبه و بررسی میدانی مسائل و طرح‌های در حال اجرا به همراه جمعی از کارشناسان ارشد سازمان به میناب دومین شهرستان بزرگ استان سفر کردیم و در جریان این بازدید از بخش‌های مختلف شعبه میناب، نحوه ارائه خدمات به مردم و همچنین آخرین وضعیت اجرای طرح ساختار نوین در این شعبه مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید